Flocke und die Schneeelfen

Ein Wintermärchen

Kids, Fiction
Cover of the book Flocke und die Schneeelfen by Jessy Spring, Jessy Spring, Silberfarn
View on Amazon View on AbeBooks View on Kobo View on B.Depository View on eBay View on Walmart
Author: Jessy Spring, Jessy Spring ISBN: 9783944336541
Publisher: Silberfarn Publication: November 24, 2013
Imprint: Silberfarn Language: German
Author: Jessy Spring, Jessy Spring
ISBN: 9783944336541
Publisher: Silberfarn
Publication: November 24, 2013
Imprint: Silberfarn
Language: German

Flocke & die Schneeelfen - Ein modernes Märchen Ein Wintermärchen. Wer erfreut sich nicht an einer glitzernden Winterlandschaft, wenn ein strahlend blauer Himmel über uns wacht und die Sonne uns mit ihren warmen Strahlen kitzelt, so daß es uns hinaus treibt, an die fische Luft, die so herrlich nach Schnee duftet?! Aber wo kommt denn eigentlich das Glitzern her, daß uns so verzaubert? Wieso haben wir ein wohlig warmes Gefühl im Herzen, wenn wir uns nach draußen in den Schnee begeben? Nun, Flocke weiß es.

View on Amazon View on AbeBooks View on Kobo View on B.Depository View on eBay View on Walmart

Flocke & die Schneeelfen - Ein modernes Märchen Ein Wintermärchen. Wer erfreut sich nicht an einer glitzernden Winterlandschaft, wenn ein strahlend blauer Himmel über uns wacht und die Sonne uns mit ihren warmen Strahlen kitzelt, so daß es uns hinaus treibt, an die fische Luft, die so herrlich nach Schnee duftet?! Aber wo kommt denn eigentlich das Glitzern her, daß uns so verzaubert? Wieso haben wir ein wohlig warmes Gefühl im Herzen, wenn wir uns nach draußen in den Schnee begeben? Nun, Flocke weiß es.

More books from Fiction

Cover of the book The New Granta Book of Travel by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Hot Blood by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Oceans Of Death by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Madeline's Brooch Part 2 - A Night Out by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Imperial Fictions by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Singularidades de uma Rapariga Loira by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Julia France And Her Times by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book The Fifty Cent Café by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Un Uomo per Lady by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Quaranta novelle Volume IV by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book The Mountain Will Cover You by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Between Earth & Sky by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Secret d'Etat by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Die Braut by Jessy Spring, Jessy Spring
Cover of the book Wie lange habe ich noch zu leben? by Jessy Spring, Jessy Spring
We use our own "cookies" and third party cookies to improve services and to see statistical information. By using this website, you agree to our Privacy Policy